21 Φεβ 2011

Γιατί απεργώ 22/02/2011 και 23/02/2002


Θα απεργήσω για να δώσω το μήνυμα πως δεν συναινώ στη μείωση του εισοδήματός μου, τη στιγμή που καναλάρχες, ποδοσφαιρικές ομάδες και μεγαλοσχήμονες χρωστούν στο δημόσιο τεράστια ποσά. Εγώ δεν τους  δίνω τίποτα μόνος μου, μη απεργώντας.
       Θα απεργήσω επειδή τόσα χρόνια τώρα, ήμουν συνεπής στις υποχρεώσεις μου δανείζοντας άτοκα το κράτος με τις κρατήσεις μου και τώρα καλούμαι πάλι εγώ να πληρώσω εγκληματικές πολιτικές.
       Θα απεργήσω για να μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου στα μάτια όταν θα με ρωτήσουν αν αντέδρασα όταν έπρεπε.
       Θα απεργήσω για ένα καλύτερο μέλλον των παιδιών μου που, έχοντας πολλαπλάσια προσόντα από τα δικά μου, αύριο θα εργάζονται – αν είναι τυχερά – για 500 ευρώ και μισό ένσημο.
       Θα απεργήσω για τους μαθητές μου για να μη με θυμούνται αύριο δειλό και άβουλο, έρμαιο μιας κοινωνικής καταιγίδας χωρίς προηγούμενο.
       Θα απεργήσω γιατί δεν είδα κανέναν υπεύθυνο για την κατασπατάληση και λαφυραγώγηση του δημόσιου χρήματος να τιμωρείται.
       Θα απεργήσω επειδή βλέπω άλλες κοινωνικές ομάδες να κινητοποιούνται για να διατηρήσουν προνόμια. Δεν απαξιώ την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο των άλλων, αναγνωρίζω την ιδιαιτερότητα των εργασιακών συνθηκών τους, κατανοώ την αγωνία για το καθημερινό μεροκάματο τουςΌμως εγώ (ο δάσκαλος) – κι αυτό ας μην εκληφθεί ως κομπασμός – είμαι κάτι παραπάνω. Προσφέρω καθημερινά στα παιδιά αγωγή και αξίες και μάλιστα σε μια εποχή που τείνουν να εκλείψουν. Είμαι πατέρας και μητέρα 25 παιδιών επί 7 ώρες – κι αυτή η ευθύνη με κάνει πολλές φορές να παραμελώ τα βιολογικά μου παιδιά για χάρη των μαθητών μου. Δεν αξίζω κάτι καλύτερο;

      Θα απεργήσω για την κοροϊδία που παίχτηκε με το «ένας προς έναν» στην παιδεία το οποίο κατέληξε τελικά στο «ούτε ένα προς πέντε» και στο νούμερο 2.700 μόνιμους διορισμούς;
      Θα απεργήσω γιατί το περίφημο μεταβατικό στάδιο πριν το μόνιμο διορισμό για ΑΣΕΠ, 40%, 24μηνο, που κατέληξε προθάλαμος για την αδιοριστία. 
    Θα απεργήσω για την υποχρεωτική τριετή παραμονή των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών χωρίς δυνατότητα μετάθεσης.
        Θα απεργήσω για τη δυνατότητα που δίνει το νομοσχέδιο 3848/2010 στη διοίκηση να στέλνει τους υπεράριθμους  όπου υπάρχει κενό.
         Θα απεργήσω για την προώθηση της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων .
         Θα απεργήσω για την  μετατροπή των αναπληρωτών σε ωρομίσθιους με το «μαγικό κόλπο» του «αναπληρωτή με μειωμένο ωράριο».
        Θα απεργήσω για την  εργασιακή εξαθλίωση των αναπληρωτών με τη σύνδεσή τους στα άρματα των κάθε λογής «ΕΣΠΑ», και τον αποκλεισμό τους από τους μόνιμους διορισμούς .
    Θα απεργήσω για το καλωσόρισμα του Μέντορα για όσους νεοδιόριστους συμπληρώσουν διετία. Μετά μπορεί να προκύψει και μετάταξη. 
       Θα απεργήσω για τη συνέχιση του, ανά δύο χρόνια, διαγωνισμού του ΑΣΕΠ χωρίς προκήρυξη συγκεκριμένων θέσεων.
        Θα απεργήσω για το φουλάρισμα των τμημάτων με 25 μαθητές.
       Θα απεργήσω για την  κατάργηση και τη συγχώνευση σχολικών μονάδων η οποία θα συνοδεύεται με την κατάργηση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων . 
     Θα απεργήσω για την  περικοπή μισθών και επιδομάτων και τη μετατροπή των δώρων σε εορταστικά επιδόματα.
        Θα απεργήσω για τη σχεδιαζόμενη περικοπή και άλλων επιδομάτων με το πρόσχημα της ενσωμάτωσής τους στο βασικό μισθό, στα πλαίσια του ενιαίου μισθολογίου.
     Θα απεργήσω για τη σχεδιαζόμενη περικοπή στο εφάπαξ και στις επικουρικές συντάξεις.
       Θα απεργήσω για αυτούς που δεν θα απεργήσουν, είτε γιατί είναι βολεμένοι, είτε αισθάνονται ή νομίζουν πως είναι βολεμένοι είτε πιστεύουν ότι με κάποιο τρόπο, στα νέα δεδομένα θα μπορέσουν να βολευτούν.
     Θα απεργήσω γνωρίζοντας ότι η συμμετοχή σε μια απεργία δεν είναι ικανή να αλλάξει τα πράγματα. Μπορεί όμως να στείλει ένα μήνυμα το οποίο στην πιο ανώδυνη μορφή του μπορεί να είναι μήνυμα, έστω, διαφωνίας σε όσα γίνονται. Είναι προτιμότερο να τους δείξω ότι διαφωνώ, παρά να τους δείξωτη συμφωνία ή την ανοχή μου με το να μην συμμετάσχω στην απεργία. Περιμένουν να δουν τη συμμετοχή στην απεργία για να τη χρησιμοποιήσουν ως άλλοθι για τα επόμενα μέτρα. Τουλάχιστον, για την ώρα, ας μην τους δώσω αυτή τη δυνατότητα και ας κάνω αυτή την απεργία αρχή για έναν πιο μαζικό και πιο έντονο αγώνα διεκδίκησης της ζωής που μου κλέβουν, της δικής μου αλλά και των παιδιών μας.

              Θα απεργήσω επειδή δεν έχω άλλη επιλογή. Θα απεργήσω γιατί αν δεν φωνάξω εγώ για τα κεκτημένα μου ποιος θα το κάνει; Θα απεργήσω γιατί αν δεν ΑΠΕΡΓΗΣΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ τότε τι να  περιμένω για το μέλλον μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.