19 Μαρ 2011

Η ΠΑΣΚ καταγγέλλει αδιαφάνεια στις συγχωνεύσεις!!!

Ερωτηματικά θέτει η ΠΑΣΚ Εκπαιδευτικών Δυτικής Αθήνας για σχολικό συγκρότημα που στεγάζεται σε ιδιωτικό κτίριο με μηνιαίο ενοίκιο 4.500 ευρώ , όπου η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου πήρε πίσω, στο παρα πέντε , την απόφαση να συγχωνευθεί.
ΠΑΣΚ Εκπαιδευτικών ΔΕ Γ' Αθήνας: Σχετικά με τις συγχωνεύσεις σχολείων στη Δυτική Αθήνα
Το Υπουργείο Παιδείας στις επίσημες ανακοινώσεις του (13/3/2011) δεν έκανε δεκτή, την τελευταία στιγμή, την πρόταση για συγχώνευση του 8ου Γυμνασίου Ιλίου με το 7ο Γυμνάσιο Ιλίου και του 3ου με το 4ο Λυκείου Ιλίου. Η πρόταση προέβλεπε ότι τα συγχωνευθέντα Γυμνάσια θα μεταφέρονταν στο κτήριο του 3ου Λυκείου, γιατί το κτήριο του 8ου Γυμνασίου Ιλίου, στο οποίο στεγάζεται, είναι ενοικιαζόμενο με μίσθωμα 4500 ευρώ το μήνα και είναι σε πολύ κακή κατάσταση.
Τα ερωτήματα που γεννούνται με αυτή την απόφαση είναι πολλά:
1) Ποιος ωφελείται, οικονομικά, από τη μη συγχώνευση του 8ου Γυμνασίου Ιλίου με το 7οΓυμνάσιο;
2) Ποιες αδιαφανείς παρεμβάσεις έγιναν και από ποιους τοπικούς και πολιτικούς άρχοντες, παραμερίζοντας όλη την εκπαιδευτική κοινότητα;
3) Ποιο είναι το ενδιαφέρον αυτών των παραγόντων για τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές συνθήκες στους μαθητές μας;
4) Γιατί αυτή η ευνοϊκή μεταχείριση, όσον αφορά στα παιδαγωγικά και οικονομικά κριτήρια, των σχολείων του Δήμου Ιλίου σε σχέση με άλλους δήμους της περιοχής (πχ Περιστέρι);
Εκφράζουμε την πλήρη αντίθεσή μας στις πρακτικές αυτές των τοπικών αρχόντων αλλά συνάμα και παραγόντων του Δήμου Ιλίου που σχετίζονται με αυτές τις παρεμβάσεις και κατάφεραν να παραπλανήσουν την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ βάζοντας πάνω από την εκπαιδευτική κοινότητα οικονομικά συμφέροντα και τοπικιστικές μικροπολιτικές επιδιώξεις.
Επισημαίνουμε ότι
Οι όποιες μεταβολές πρέπει να έχουν στόχο:
1) την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την αξιοποίηση των υποδομών για την εφαρμογή των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας και αντισταθμιστικής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές και τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών για την παροχή ποιοτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
2) καμία συγχώνευση ή κατάργηση δεν πρέπει να γίνει, αν δεν εξυπηρετεί αποκλειστικά παιδαγωγικούς στόχους.
3) την ίδρυση νέων σχολείων σε περιοχές που αναπτύσσονται και αυξάνεται το μαθητικό δυναμικό, καθώς και νέα χωροταξική κατανομή των μαθητών.
4) την αναδιάρθρωση και αναχωροθέτηση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης παράλληλα με την αξιοποίηση – βελτίωση των υφιστάμενων κτιριακών και εργαστηριακών υποδομών και με την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού και την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων της.
5) την αναδιάρθρωση της ειδικής Αγωγής ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών μέσα από νέα προσαρμοσμένα προγράμματα, κατάλληλη κτιριακή υποδομή, ειδικευμένο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
6) τη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων έτσι ώστε να ανταποκριθούν στα λειτουργικά τους έξοδα και στις εκπαιδευτικές τους ανάγκες.
7) τη διατήρηρη, των υπαρχουσών οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.